Transformers - Fall of the franchise

 

 

              meltdown...

 

 

Jag ska göra en kort historia... kortare. Transformers – Revenge of the Fallen…suger. Kort sagt. Det enda som gör filmen värd en titt är filmens CGI, alltså, Computer Generated Imagery. Megan Fox su… ähh. Jag orkar seriöst inte ödsla mer tid åt att skriva en recension om den här filmen. Se den inte. Ladda inte hem den. Köp inte leksakerna. Se hellre daggmaskar kräla på asfalten, eller Xena the warrior Princess. Men se inte Transformers - Fall of the ..eller vad den nu hette.

 

 

FIlmen får 5 Jens Peterson av inga möjliga. 

 

P.S. Scenerna med Jetfire var faktiskt riktigt roliga. Jag skrattade i alla fall väldigt högt. Men sen somnade jag under explosionsorgien. 

 

          Mark Ryan gör Jetfires först. Askul.

                                         Mark Ryan gör Jetfires röst. Askul.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lotsa spääschääl ääfääcktz.. gotta see it

2009-07-31 @ 22:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0