Jag ber om ursäkt...

                          



Det finns en liten disfavör med att jobba natt och samtidigt försöka skriva. Det blir alltid skadat, oavsett om jag är nyvaken eller om det är mitt i natten. Är det mitt i natten så är jag antagligen för trött för att jag inte sovit tillräckligt för att kasta om dygnet, och är jag nyvaken så är jag trött, av samma anledning. Det blir bara fel.


 Satt alldeles nyss och läste mitt senaste inlägg. Fick göra åtta rättelser. Nu tror 37 läsare att jag inte kan bruka språket. Helt rätt. Det kan jag inte, som nattare.

Härmed nu så åker tummen ut, och fortsättningsvis skall jag granska mina inlägg innan jag trycker "Spara & Publicera".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0